Marketing podium: Een kijkje in het brein van de kopende consument

Marketingpodium 5 april 2018 - HAS Hogeschool
donderdag, 5 april, 2018

Locatie 

HAS Hogeschool - Auditorium
Onderwijsboulevard 221
5223 DE 's-Hertogenbosch

Programma 

15.00 uur - Inloop
15.30 uur - Start Inspiratiesessie door 
17.00 uur - Afsluiting met aansluitend een borrel

Aanmelden

button: Meld je direct aan

Details

Hoe kunnen we inspelen op het onderbewuste van de kopende consument om hem te beïnvloeden in zijn keuzes, bijvoorbeeld om hem gezondere en duurzame keuzes te laten maken?
Minouk Damen van Marketing4Results licht een aantal praktische regels toe waarmee je direct aan de slag kan gaan.

Maar wees gewaarschuwd, shoppen wordt nooit meer hetzelfde!!
 

Minouk Damen

Minouk Damen - Marketingpodium - HAS Hogeschool

Minouk Damen is mede-eigenaar van Marketing4Results, het consultancybureau voor trademarketing, category management en shopperinsights in food(service). 

'De foodservicemarkt en de machtsverhoudingen daarbinnen veranderen razendsnel. Nieuwe (online) kanalen en aanbieders richten hun pijlen op foodservice. De shopper bepaalt meer dan ooit wat waar wordt gekocht.'

Voor meer informatie over Minouk, bezoek hun website: www.marketing4results.eu