Partnerships

De HAS Food Experience is hét inspirerende foodevent met vernieuwende projecten en concepten voor de toekomst van aanstormende food professionals. De organisatie van de HAS Food Experience wordt volledig bekostigd met sponsorgelden. Denk daarbij aan programmering, communicatiemiddelen, catering, aankleding. Partners en sponsoren van de HAS Food Experience zijn organisaties die creativiteit, technologie en innovatie in de foodbranche hoog in het vaandel hebben staan, jong talent en het onderwijs een warm hart toedragen en hieraan een actieve bijdrage willen leveren. 

Partner of sponsor worden?

In partnerschap met student interactie, markt zichtbaarheid en eventueel Foodmanship Award koppeling. Verbinden als sponsor met marktzichtbaarheid of in een rol als supporter v/d HAS Food Experience.

Wilt u voor de 10e editie ook partner of sponsor worden? Neem dan contact op met Ruud van Burgsteden via ons contactformulier voor alle mogelijkheden.

Button Sponsor worden HAS Food Experience

"Op de HAS Food Experience inspireren studenten ons met relevante concepten en ervaren we hoe zij naar de wereld van food kijken. In zekere zin voorspellen ze de toekomstige behoeftes van onze klanten. Dit geeft enorm veel positieve energie!"
Vinay Dharampal, Marketing Innovation Manager, Smilde Foods

“De connectie met de aanstormende food professionals van straks is voor ons heel belangrijk. Zo blijven we voorop lopen in creativiteit en innovatie van ons assortiment.“
John van de Bunt, Commercieel Directeur bij Markies Catering

“HAS Food Experience is een uniek evenement waarbij de creativiteit en professionaliteit van de HAS studenten bij elkaar versmolten worden tot verrassende en zeer relevante creaties.”
Ellen de Brabander, Senior Vice President bij PepsiCo

HAS Food Experience 2018 is mede mogelijk gemaakt door:

partners;

 

sponsoren;

supporters;

      Amarant Bakkersholding, DUPP - Food Recruitment, Crisp Sensation

FrieslandCampina